Til alle i 1DHA og 1DHB- bra jobbet, alle har nå en blogg!
Her skal vi legge ut diverse skolearbeid, legg gjerne ut bilder av produkter dere har laget tidligere, tegninger, malerier osv. Dere kan legge til en bildeserie, dette finner dere som en gadget, når dere går på utforming.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar