onsdag 21. januar 2009

2SFA skal på nett...

Da er tiden inne for at dere i 2SFA skal opprette blogg. I første omgang skal dere opprette bloggen, sende linken til deres side og sende den til meg via ItsL.
Deres første innlegg skal være å legge ut et sammendrag, dere har alle fått hvert deres tema.

Vi skal bruk bloggen aktivt i termin 2, så jeg anbefaler dere å gå inn å se på blogger dere synes er spennende!