mandag 21. januar 2008

MANDAG 21 januar 2008

Hei!
Jeg har nå opprettet en blogg som vi skal bruke i undervisningssammenheng i design og håndverk på BVS. Elevene i 1DHA og 1DHB skal bruke blog til prosjekter og oppgaver.
Elevene skal bruke dette som en logg, samt at de skal følge med på hverandres blogger og kommentere og stille spørsmål til hverandre.

Oppgave 1:
- Elevene skal opprette sin egen skoleblogg.
- De skal legge til et innlegg hvor de forteller litt om seg selv, og hva de skal bruke denne bloggen til. PS: tenk over hva som egner seg/ ikke egner seg på en skole blogg.

Lykke til med opprettingen av blogg!

JOB

3 kommentarer:

Johnny sa...

http://joduv.blogspot.com/

Johnny's Blog

aileen sa...

http://aileen-1dhb.blogspot.com/

aileen's blog

Sylvia Hoff sa...

Dette kommer til å bli et lærerikt undervisningsopplegg.